EN TILL DAG AVKLARAD

Då var en till dag avklarad, skönt att det snart är helg! :) Idag så har jag vart på Jag AB och lärt mig en hel del nytt som kan vara nyttigt i arbetslivet sen när man väl kommer ut på marknaden, började 09:00 idag och slutade 14:00, kan säga er att det är skönt att sluta tidigt ibland :>
När jag väl var hemma så var det bara att dra på sig arbetskläderna och vidare till farmor för att måla hennes golv i tvättstugan, gick ganska bra. Måste åka och fixa till lite slarvfel när golvet har torkat bara sen är det klart, skönt!

Snackade nyss med Emil om kryssningen, det blir av.. Kunde ta hans syrras plats för hon inte kunde följa med, lite synd, men tur för mig! :) Nu ska jag åka till Flen för att hämta upp Elinpelin :D

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad är det för kryssning ni ska på?

Hoppas du och Elin får en mysig kväll:) Här hemma ska vi se på True Blood och kolla på Idol.. Vad duktig du är som kämpar på med målandet! Puss!

2009-09-09 @ 20:09:03
URL: http://ceciliasdrommar.blogg.se/
Postat av: Rickard

Cecilia: Det är en event kryssning, får hoppas på att det blir roligt! :)

Ja vi ligger i sängen och kollar på tv och bara har det trevligt! Hoppas ni får det mysigt! =) Puss!

2009-09-09 @ 22:48:47
URL: http://rickardm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback