HAR INGEN TOPIC!

I detta inlägg så tänkte jag skippa allt som hände på dagen för det hände inget speciellt som känns nödvändigt att ta upp här! :)
Den 11 september klockan 20:00 börjas förfesten här hemma hos mig, det var trevligt. Skönt att träffa lite kompisar och Adam som jag inte har träffat på as länge, borde träffas oftare, skulle vara nicebice. Satt och spela ölspel och ett eget som vi kom på fram till 11 sen drog vi vidare till Tim för att parta vidare, chillpill där med. Härlig kväll! :)

Idag är det lördag, och det blir mer festande på kvällen tror jag, får se vilka som är taggade från gårdagens bravader helt enkelt. Har väl inte så mycker mer och skriva :>

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Maria Flodström

ska du ut idag eller? :D

2009-09-12 @ 18:05:54
URL: http://mariaflodstroms.blogg.se/
Postat av: Rickard

Nej det vart hemma fester :)

2009-09-12 @ 23:15:51
URL: http://rickardm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback