LÖDAGEN VAR AWESOME

Jag tänkte skriva om går dagen just nu.. Dagen började väldigt seg då ingen orkade hitta på något, men tillslut så bestämde jag, pho, danne och sparven att åka till Sparreholm och åka i rampen som finns finns där. Vi åkte i några timmar sen käkade vi ute på SOG, mycket trevligt! Sen åkte vi tillbaka till rampen och fortsatte åka lite till, men efter en stund så beslöt vi oss att dra hem för klockan började närma sig fem. Sen när jag kom hem så var det bara att duscha och fixa sig och sen vidare till Håkan som vi skulle fira för att han fyller 20 år idag. Resten av kvällen kan man sammanfatta med öl, trevligt folk, kompisar!

Idag vaknade jag upp bakfull som satan, sitter här fortfarande med dålig balans och det känns som att det snurrar i huvudet.

Det var gårdagen det och lite från idag. :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Nice blogg kusin!!:D

men skejtar du fortfarande?? jag som letat efter nån som kan lära mig!!;D haha, tror dt är bra att kunna om man ska lära sig surfa...

2009-09-09 @ 11:01:54
Postat av: Rickard

Hej! :D

Jag det gör jag, från och till :) Jag tror inte det spelar någon roll om man kan skejta innan man börjar lära sig surfa :>

2009-09-09 @ 14:12:18
URL: http://rickardm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback