Blogg blogg blogg blogg

Har verkligen inte haft något att blogga om, allt har bara rullat på som det ska dem närmsta dagarna.

Imorgon, måndag så påbörjas en ny vecka. Ny vecka, nya tag.. Intressant att se vad denna arbetsvecka har att komma med. Förra veckan lärde jag mig massor inom att patcha & dra nätverk i tak etc. Ganska intressant för en "geek" som mig, dessutom bra att kunna sånt inom mitt yrke.

Någon dag denna vecka ska jag försöka ta mig till IKEA för att köpa en ny säng, lutar åt en najs dubbelsäng, sover dåligt i min nuvarande säng. Typiskt, den är awesomeness skön att ligga i, konstigt nog så sover jag inte bra i den. Varje morgon så känns de som att jag inte har sovit en blund under natten.

Har känt mig rätt så opeppad för att kröka nu senare tid, vet inte vad som är fel med mig. Förut var det fest varje helg, fredag & lördag. Nu festas det kanske bara en fredag då och då, sen hittar man på annat.. Hmm.

Nu ska jag laga lite mat, tänkte köra madlåda denna vecka. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback