I told you so, you know.

Trött efter denna arbetsdag, skönt att det är torsdag.. Torsdag, redan?! Denna vecka har bara rusat förbi. Sitter här vid min dumburk till dator och lyssnar på musik till max.

Jag har börjat pyssla med webbdesign igen. Jag har saknat det rätt så mycket, har tyvärr inte haft så mycket tid framför Photoshop på den senaste tiden. Haft en idé-torka rätt så länge. Känns som det börjar vända nu. Har ett par tok bra idéer på gång. Kommer bli miljonär, lauring.

Senaste sidan jag gjorde är åt ett företag som kommer erbjuda en tjänst till datorn så man döljer sig från FRA etc.

URL till designen hittar du HÄR!

Nu ska jag sitta och leta fram lite ny musik som jag gillar.

*Cheeeeeeeeeers*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback