Stay to long

Jag vet vad jag måste göra innan jag dör, jag måste se Pendulum live! Det måste vara det ultimata i livet, bättre än sex, knark, pengar & kaffe. Hela min kropp ryser när Pendulum börjar spela.

Ett exempel hittar ni nedan:
http://www.youtube.com/watch?v=0jLweF06tT8


Det är onsdag idag, halva veckan är slut. Jobbade över lite idag. Tvungen att göra klart lite saker som jag inte hann med på dagen, seegt! Ikväll blir det chillpill, ska inte göra ett skit.

Det känns som jag inte har något att se fram emot i mitt liv, det mesta bara rinner ur sanden. Det dyker upp en sak, jag är typ "WOOOOOOOOHO" - Men nej, det blir inte av. Grymt trött på att bli besviken, kan nog vara för att jag hoppas rätt mycket, är nog en sån person. Jag hatar även att svika folk, det verkar jag vara duktig på. Speciellt i mina yngre dar, förlåt mamma, pappa & syrran för att jag var ett as när jag var mindre. Här i Västerås sitter jag ofta i min ensamhet och umgås med min älskade dator som aldrig sviker mig.

Jag har kompisar här.. I veckorna är jag på tok för trött för att hitta på något, riktigt laaazyyyyyy är jag. Johan är i Afrika och Calle är och åker skidor i alperna. Båda kommer hem denna månad eller nästa månad. Längtar något enormt, fan vilken fest det blir.

Jag saknar gänget från sälen. Vi var som en stor familj där uppe som öste i 8 dagar. En evig fylla var det, sjukt roligt. Kostar att ligga på topp.. Har inte mycket pengar över alls på denna lön. Sitter och drömmer om min kommande lön så jag kan fylla mig med alkohol ytterligare en helg, några vänner från Flen kommer den 25/2-2011 så det kommer bli kanon kul!

Nu ska jag lyssna på musik, min drog.

PEACE, Rickard!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback