Tänk alla gånger.

Tänk alla gånger som man märker att, att alla tjänster man gör för andra inte hjälper alls. Tänk alla gånger som vänner sagt, att du, bara du är den bästa dom haft.

Dom vill de bästa med allt och dom vill hjälpa dig fram, men när du verkligen behöver får du ingen hjälp alls, nej du får ingen hjälp alls.

Tänk alla gånger jag suttit med gråten i min hals, gått ner i depressioner, då mår man kass. De gånger jag inte har stått för det jag lovat, vänt kappan efter vinden i hopp om att allt ska ordna sig.

Tänk alla gånger jag suttit hemma, istället för att hänga med så kallade vänner på fester.Ensamma hemmakvällar med mig själv och ingen annan, fast i sällskap med mina tankar lät jag timmar vandra.

Tänk alla gånger jag ångrar saker jag sagt, ord som kommit ut i all hast när jag talat för snabbt.. Gånger jag sårat andra utan att mena det, jag ber om ursäkt nu, förlåt, jag menar det.

Tänk alla gånger som jag saknat någon att hålla om, men somnat ensam, trasig, precis som vanligt. Jag har gråtit, tänkt på stunder då jag varit kär, och alla gånger som jag drömt att någon var här.



Förresten, idag är jag glad.. imorgon ska jag skriva kontrakt (fastanställning) woho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback