VAD GÖR DU MED HAN?

Idag vaknade jag klockan 18:25 helt snurrig i huvudet är jag. Jag har inte druckit eller något. Allt känns allmänt konstigt. Har precis fixat till mig lite, väntar på att en supergo tjej ska komma hit, blir inte så sent. Hon hade andra planer efter kl 20.

Vad ska jag göra ikväll? Ikväll ska jag tjocka i mig en pizza och ha serie maraton, vilken serie har jag inte bestämt. Funderar på Solsidan eftersom alla pratar om hur bra det är.

Jag skulle vilja dra ut och festa men har nästan inga pengar kvar. Har en hunka just nu, pappa sponsrar mig med cash tills lönen kommer. Älskar mina föräldrar, ställer alltid upp för mig! Om ni läser det här, ni är bäst, älskar er väldigt mycket.

Juste, Panaromal Activity 2 borde man titta på.. Den verkar vara läskig. Jag ångrade mig, blir skräck maraton istället. Woho!

Beställa pizza nu, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback