White trash beautiful

Everyday we struggle just to get by... Cause all we want is just to make it in life, get by, you know. Keep it moving 'til we get to the top, keep on reaching for it and don't ever stop, don't stop. I won't. Life can be hard it seems but stay focused on your dreams. Cause everyday we struggle just to get by, but all we want is just to make it in life, get by, you know.

Nu sitter jag här framför datorn. Ögonen snurrar runt som två bowlingklot. Dö trött, funderar på att sova. Så fort jag lägger mig i sängen så blir jag pigg. Jätte jobbigt.

Funderar på att sova i soffan istället. Somna framför en film med en kopp te hade inte vart ett dåligt avslut av denna måndag. Dagen har för övrigt gått väldigt fort, Tisdag imorgon redan.. Snart är det fredag, måndag igen..

Känns som man inte hinner med något i veckorna. Jag har mycket tid egentligen men jag känner inte att jag har tillräckligt för att jag ska hinna göra allt jag vill. Vill träffa lite människor jag inte har hunnit träffa på länge. Jag vill dra ut och åka skateboard vilket inte går i detta skit väder. Blir att åka till något ramphus i närheten någon helg och åka av sig lite. Bli av med all energi som ligger och myser i min kropp.

Nu blire soffan, godnatt folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback