Be like that.

I Walk Through The Valley Of The Shadow Of Death, I Will Fear No Evil.

Denna dag har vart bra. Dagen började med att jag låg i sängen kl 07:00 och jag letade hysteriskt efter min mobiltelefon som jag hade som väckarklocka. Jag hade den under huvudkudden utan att jag förstod det. Tog cirka tio minuter innan jag fick tyst på fanskapet. Solen sken, jag var taggad. Jag kokade lite kaffe, hjulade in i duschen och hoppade ner i kläderna. Plattade håret, fixade barret och flög ner i skorna, vidare ut till bilen.

När man anländer till kontoret så tog jag och Alex lugnt i cirka 40 minuter innan vi började jobba. Vi jobbade, jobbade, slet, slet och helt plötsligt så var dagen slut. Då var klockan 17. Jag fick en ny jobbdator idag så jag stannade kvar för att fixa den så jag kan använda den redan imorgon, kom hem för ca 20 minuter sen. Rätt slut.

Laga lite mat nu sen krypa ner i soffan, blir att se The pursuit of happyness ikväll. Jävligt bra film, ett tips till er som kanske inte har sätt den.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hejsan vår älskade son. Kul att du fick en ny jobbdator och att dagen gick så fort. Vi ser fram att se dej i helgen,kramar från oss.

Pappa o Mamma

2011-03-16 @ 07:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback