Lever för dagen

Dom säger ying och yang kompletterar varandra, det är komplicerat men det är bara att konstatera det är sant. Vad jag menar vissa dar väger upp vissa andra, det är livets balansgång, ska inte ramla.

Den här helgen har vart väldigt lung. Tackade nej till att supa, stannade istället hemma. Var sjuk torsdag och fredag så jag ville vara hemma och vila. Fredagen var soft, vart mer awesome på natten. Idag är jag sjukt pigg, vaknade klockan 16:00 så sova finns inte på schemat just nu. Jag hade tänkt att dra till jobbet ca en timme tidigare imorgon för att komma igång med allt som måste göras under dagen. Får se hur det blir att komma upp en timme tidigare än vanligt nu när jag förmodligen kommer somna sent.

Jag har hittat en massa ny grym musik på Spotify, wihu. Min lista har nu 883 låtar, alla är grymma. Alla nya låtar ligger längst ner i listan. Ta en titt!

http://open.spotify.com/user/rickard-/playlist/2vWA2Bp8rG5zNTz9CwMQv7

Nu ska jag hämta något att dricka och kika på en film. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback