Please don't go

Denna dag har vart riktigt seg. Börja med att jag vaknade och var helt snurrig, jag hoppade in i duschen för att bli lite piggare. Hjälpte tyvärr inte, kändes som jag var full. Jag började må illa, så jag stoppade i mig lite mat, hjälpte inte heller. Allt slutade med att jag stannade hemma från jobbet och kurerade mig.. INGET har hjälpt, mår fortfarande dåligt. Vart säng/soff liggandes hela dagen framför ett gäng filmer.

Jag kollade på Wedding crashers och Grown ups, båda är riktigt bra. Sätt dem tidigare. Sitter nu och lyssnar på musik och funderar. Jag funderar på allt mellan himmel och jord för er som undrar.

Nu dem senaste dagarna har det blivit rätt så mycket svensk rap i hörlurarna. Tänker tillbaka på skoltiden, den tiden var grym, lätt & mycket glädje. Jag saknar mina vänner, min mamma & min pappa och sist men inte minst min älskade syster.

Kikade in på youtube förut, lolade runt och hittade ett gäng med rap låtar som var tillägnade folk som hade gått bort. Dem är hemska och samtidigt väldigt fina. Jag tror jag gillar låtar som är lite hemska eller udda. Det är nog för att dem skrivs med en viss känsla och den känslan känner man verkligen. Det är många som relaterar sina egna liv till låtar, även jag. Det är fullt normalt tycker jag.

Jag träffade världens bästa människa förra sommarn på Öland, hade kontakt ett bra tag men.. Som vanligt, jag är konstig och jag lyckades fukka upp allt.

Dagar jag är sjuk, dom denna. Tänker jag väldigt mycket. Tänker på allt mellan himmel och jord som jag nämnde förut. Det är jobbigt, man blir lätt ledsen eller lite nere liksom.

Jag hoppas på awesome helg nu i helgen. Jag har lite beslutsångest.. Ska jag till Eskilstuna, flen eller stanna hemma? Hm, får nog fundera på det ett tag. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback