"TÄNKA ALLA GÅNGER!"

Idag har jag suttit och tänkt på en händelse i mitt liv. Vänskap & kärlek?...

Efter ett långvarit snack och skratt så vart jag nerstampad av två idioter. Förtjänade jag det? Jag hoppades inte på det.

En lång historia kort. För över ett år sedan så hade jag kontakt med en go och glad tjej inte så långt ifrån mig. Vi pratade extremt mycket från och till, båda diggade varandra. Vi kunde prata om allt, man kunde vara sig själv.

Denna period är nu över efter jag fick ett fint & väldigt pinsamt PM på facebook från denne tjejs kille. Vilket hon inte hade berättat för mig, hon hade tydligen träffat honom länge utan att berätta något. Självklart så är han super svartsjuk och kastar skit på mig och säger en del hemska saker som jag inte tänker ta upp här.

Flickan som jag trodde jag hade bakom mig, som stod och skulle backa upp mig försvann. Hon sket blankafan i mig, hon lämnade mig för att ruttna i dem spydiga kommentarerna. En random kille kommer och spottar mig rakt i ansiktet och personen som ser detta bara blundar och går vidare.

Detta har jag tänkt väldigt mycket på, just.. Hur kan man blunda för något sånt här? Jag backar alltid upp en vän i nöd. Om jag hade haft en tjej som spydde ut skit på en nära vän till mig så hade jag sagt till på skarpen. Hade det inte hjälpt så kan flickvännen ta sitt pick och pack och dra.

Nu har denna person kommit och sagt förlåt, bad om att hålla kontakten igen. Jag tackade självklart ja till erbjudandet att hålla kontakten igen på grund av att jag tror på en andra chans. Denna person har inte hört av sig mer efter "förlåt-smset".

Ännu en gång sitter man här och funderar på vad som egentligen händer?

Denna text, denna händelse kan jag relatera till en låt som heter Tänk alla gånger, skriven av Fonky Fresh. Vissa delar av låten passar verkligen in, inte allt.

Länk till låten: http://www.youtube.com/watch?v=zuYN0q_BArg


Cheeeeeers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback